S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla

Patch 1.0000 - 1.0003

Patch aktualizuje dowolną wersję gry do wersji 1.0003.Zmiany wprowadzone w łatce 1.0003

Zapisane stany gry z wersji 1.0001 będą działały z wersją 1.0003

Połączenie z serwerem moźliwe jest tylko wtedy, gdy gospodarz i gość korzystają z tej samej wersji gry.

Poprawka wprowadza następujące zmiany:

  1. Dodano tekstury niektórym obiektom (dla celów technicznych).
  2. Dodano komendę konsoli „sv_listmaps”, słuźącą do wyświetlania listy map w kolejce.
  3. Dodano obsługę dodatkowych przycisków myszy (teraz moźna do nich przypisać niektóre czynności).
  4. Naprawiono błąd z paskiem zdrowia postaci gracza w trybie wieloosobowym.
  5. Usunięto awarię zapisu stanu gry w chwili dokonywania zrzutu ekranu.
  6. Naprawiono błąd ze stojącymi zwłokami po podłączeniu się do rozgrywki.
  7. Naprawiono system umieszczania przedmiotów w menu ekwipunku (tryby „Na śmierć i źycie” oraz „Gra druźynowa”).
  8. Naprawiono wyliczanie wersji gry.
  9. Usunięto awarię przy korzystaniu z klawiatury numerycznej w niektórych lokalizacjach.
  10. Usunięto awarię na poziomie „Magazyny wojskowe”.
  11. Usunięto awarię podczas dialogu z profesorem Sacharowem na poziomie „Jantar”.
  12. Naprawiono zadanie „Spotkaj się z Przewodnikiem” – teraz moźna je otrzymać po przeszukaniu zwłok Ducha.
  13. Naprawiono błąd z BN-ami odradzającymi się na wprost gracza.
  14. Naprawiono czas reakcji A-life. Obecnie A-life rzadziej tworzy nowych BN-ów. Ponadto zmniejszono szybkość poruszania się tych BN-ów, którzy są na innym poziomie niź gracz.
  15. Pliki binarne kompilowane są teraz z flagą (large address aware flag), która wspomaga do 3 GB przestrzeni adresowej (dotyczy uźytkowników Windows Vista ™).
  16. Dodano moźliwość nagrywania/odtwarzania swobodnej kamery (komendy „demo_record”/„demo_play”). Teraz S.T.A.L.K.E.R. jest juź gotowy do programów wzorcowych.
  17. Naprawiono format obrazu 16:9. Teraz posiadacze monitorów szerokoekranowych będą mogli cieszyć się większym polem widzenia.
  18. Usunięto rozmaite awarie związane z serwerem dedykowanym.
  19. Pakiety sieciowe zostały połączone, co przynajmniej dwukrotnie zredukuje ping.
  20. Poprawność mapy jest teraz weryfikowana podczas zmiany mapy za pomocą konsoli.
  21. Naprawiono odciąganie zwłok przez potwory.
  22. W chwili awarii gry zapisywane będą ich pliki dumps.
  23. Naprawiono system poprawek we wszystkich lokalizacjach.
  24. Naprawiono problem ze szczególnie długimi nickami graczy.
  25. Naprawiono problemy tekstowe przy formacie obrazu 16:9.
  26. Gra nie zawiesza się przy próbie połączenia z inną wersją.
  27. Usunięto awarię z lornetką w trybie widza.
  28. Naprawiono nieistniejące wystrzały z granatnika.
  29. Gracze nie stają się niewidzialni, gdy ich poziom zdrowia spadnie do minimum.
  30. Naprawiono błąd, który nie pozwalał na odrodzenie graczowi z wcześniej wybraną skórką.

Zmiany wprowadzone w łatce 1.0001 Kwiecień 2, 2007

Wcześniej zapisane stany nie współpracują z najnowszą wersją.

Połączenie w trybie wieloosobowym jest moźliwe tylko pomiędzy graczami posiadającymi tę samą wersję gry.

Lista poprawek:

  1. Klawisze pozostają „wciśnięte” a wartości na nich zmieniają się same (menu opcji).
  2. Nie moźna juź zabić noźem gracza z tego samego zespołu przy włączonej opcji ognia sojuszniczego.
  3. Gra zawieszała się, gdy klient wpisywał komendę w konsoli serwera.
  4. Gra zawieszała się podczas przełączania w tryb wieloosobowy z trybu pojedynczego bezpośrednio po śmierci w tym trybie.
  5. Poprawiono wyświetlanie się nazw map podczas głosowania.
  6. Gra zawieszała się podczas dokonywania zakupów – występowało po wielokrotnym kliknięciu na przycisku.
  7. Gra zawieszała się, jeśli natrafiało się na anomalie z wyłączoną opcją anomalii.
  8. Jeźeli jeden z przedmiotów kupowanych jest droźszy niź posiadana ilość pieniędzy to źaden przedmiot nie będzie się dawał zakupić.
  9. Postać traci broń z ekwipunku jak i tą obecnie uźywaną, jeśli porzuci ją w trybie gry wieloosobowej.
  10. Osoba hostująca grę moźe ją zatrzymać.
  11. Gracze mogą kopiować imiona innych graczy za pomocą komendy “name”.
  12. Uźytkownik nie moźe obejrzeć losowej scenki filmowej, jeśli ta pojawi się podczas uźywania PDA.
  13. Gracz moźe przyspieszać czas za pomocą klawisza * z sekcji alfanumerycznej.
  14. Gracze mogą zadawać obraźenia nawet, gdy ogień sojuszniczy ustawiony jest na 0.0.
  15. Pogoda na początku rozgrywki wieloosobowej nie odzwierciedla ustawień w menu opcji.
  16. Ciało gracza, który zmienił zespół zostaje na mapie do końca rozgrywki.
  17. Naprawiono opcje „Pokaź broń” oraz „Identyfikacja BN-ów „.
  18. Naprawiono opcję inwersji kamery.
  19. Serwer zawiesi się, jeśli gracze zagłosują nad zmianą mapy a nie wskaźą nowej.
  20. Gracze nie odnoszą obraźeń podczas spadania, jeśli ogień sojuszniczy ustawiony jest na 0.
  21. Postać umiera podczas próby wyjścia z menu skórek.
  22. Śmierć na skutek anomalii nie jest liczona jak punkt w trybie Team Deathmatch.
  23. Gra zawiesza się podczas próby otworzenia menu zakupów w trybie Bitwy o artefakt.
  24. Moźna wejść do menu kupna poprzez wciśniecie spacji w trybie widza.
  25. Czasami Profesor Kruglov nie mógł otworzyć drzwi do laboratorium.
  26. Gdy gracz stojący blisko ściany wystrzeli rakietę nie doznaje źadnych obraźeń.
  27. Moźliwość zabicia przez ściany i stropy.
  28. Jeźeli zabijesz Wilka przed ukończeniem jego zadań – ich status w PDA nie zmieni się na niepowodzenie.
  29. Problem z zadaniem: „Zabij przywódcę” tekst w PDA odsyła do Doliny Mroku. Podczas gdy zadanie zalicza się zabijając bandytę na wysypisku.
  30. Zanika pasek przewijania w Menu głównym (800×600)
  31. Nie pojawianie się anomalii w trybie wieloosobowym.
  32. Serwer zawiesza się podczas tworzenia gry w trybie Team Deathmatch z włączonym widzem.
  33. Problemy z artefaktem „Ślimak”.
  34. Moźliwość wzięcia dekodera przez ścianę.
  35. Problem pieniędzy w ekwipunku w trybie wieloosobowym.
  36. BN Seriej ma 3 róźne imiona i ksywki.
  37. Problem ceny broni w ekwipunku.
  38. Gra zawiesza się na koniec głosowania nad wykluczeniem gracza.
  39. Losowe zawieszanie się gry podczas wyboru zespołu.
  40. Luka pozwalająca na korzystanie z komendy update rate.
  41. Drewno w beczkach migocze, mimo źe ogień się nie pali.
  42. Gracz moźe się zablokować podczas skakanie między stalkerami a stołem w barze.
  43. Dwa zadania od Sakharova mają zły opis.
  44. Po przełączeniu w tryb pojedynczego gracza Sidorowicz ma niepoprawne nazwisko pozostałe z trybu wieloosobowego.
  45. Gra zawieszała się podczas walki z Nibypsami w czerwonym lesie.
  46. Gra przechodzi w stan „brak odpowiedzi”, gdy tworzono grę wieloosobową z niepoprawnym kluczem produktu.
  47. Nie działa kursor na Win 2000 po przełączeniu się (Alt+Tab) do pulpitu.
  48. Jeźeli zginiesz w wyniku skaźenia radioaktywnego, to twoje ciało wpadało w tunel prowadzący do Agropromu.
  49. Przyciski strzałek pozostają wciśnięte po kliknięciu i przeciągnięciu kursora poza przycisk.
  50. Gra zawiesza się podczas zmian map (Vehicle station, Desolated Village oraz Deserted Factory)
  51. Poprawiono stabilność funkcji usuwania graczy z trybu wieloosobowego.
  52. Gracze mogą podnosić rzucone przez przeciwników granaty.
  53. Jeźeli nie ustawisz imienia w trybie wieloosobowym gra zrobi to za ciebie.
  54. Nie da się usunąć gracza, jeźeli głosowanie nie jest zakończone jednomyślne.
  55. Poprawiono opcję banowania gracza.
  56. Pogoda na początku rozgrywki wieloosobowej nie odzwierciedla ustawień na serwerze.
  57. Zapisane stany gry są nadpisywane, jeśli istniejącą nazwę zapisu poprzedzimy spacją lub cyfrą.
  58. Grawitacja nie oddziałowywała na upuszczony artefakt w trybie bitwy o artefakt.
  59. Gracze nie doznają obraźeń od wybuchów, jeśli w grze włączona jest opcja sojuszniczego ostrzału.
  60. Gra zawieszała się podczas wstrzymywania transferu ze Stacji do Sarkofagu.
  61. Nie moźna

Pobieranie

POBIERZ Wielkość: 11,72 MB