Empire Earth III

Patch 1.01 - 1.10

Patch do polskiej wersji gry Empire Earth III.

Lista zmianOgólne poprawki w rozgrywce:

  1. Naciśnięcie ctrl+alt+del w grze i wybór menedżera zadań nie powoduje już zawieszenia się gry.
  2. Jednostki lepiej reagują na rozkazy ruchu i ataku podczas walki.
  3. Liczne poprawki w samouczku rozwiązujące problemy zatrzymania jego postępu.
  4. Wybór niektórych form szybkiego startu nie powoduje już przekroczenia limitu populacji bez dostępnych robotników.
  5. Niestandardowe cywilizacje z jednostkami morskimi działają teraz prawidłowo, jeśli użytkownik jest na mapie bez wody.
  6. Statki jest teraz znacznie łatwiej usunąć z garnizonu.
  7. Użytkownik może prawidłowo przekazywać jednostki morskie wrogiemu graczowi.
  8. Kotwicowiska przy stoczniach naprawiają teraz prawidłowo statki.
  9. Funkcja opracowania szybszego przeładowywania w statkach zachodu działa teraz prawidłowo.
  10. Fundamenty innych graczy lub gracza komputerowego nie są już widoczne dla użytkownika.
  11. Podczas opracowywania pierwszej jednostki w łańcuchu ulepszeń i pominięciu jednego ulepszenia i przejściu do następnego, gracz nie będzie już mógł budować dwóch różnych jednostek w łańcuchu.
  12. Jednostek poza garnizonami nie widać już przez mgłę wojny.
  13. Dalekowschodnie fortece i zachodnie wieże przyszłości atakują teraz automatycznie.
  14. Gracze bliskowschodni nie mogą już przekazywać dowolnej liczby rynków (na jednym terytorium) sojusznikowi.
  15. Budynki bliskowschodnie nie mogą już tworzyć innych bliskowschodnich budynków przy użyciu klawiszy skrótu.
  16. Uderzenie z powietrza, kiedy centrum miasta/ministerstwo jest zniszczone, nie będzie już unieruchamiane w miejscu.
  17. Bombowce nie mogą już przegapić swoich celów.
  18. Zachodnie działka przeciwlotnicze są teraz skuteczniejsze.
  19. Kula błyskawicy nie jest już opracowywana za darmo.
  20. Śmigłowce pokazują już prawidłowo swoje teksty związane z produkcją.
  21. Współczesne okręty podwodne nie wystrzeliwują już torped do samolotów (co było zabawnym, choć ewidentnym błędem).
  22. Istniejące niemieckie działa 88 mm nie są już zamieniane w trzynożne herkulesy po ich wynalezieniu.
  23. Bliskowschodnie SA-4 nie mogą już atakować robotników i wozów handlowych.
  24. Klawisz budowy magazynu działa teraz dla gracza zachodniego w epoce przyszłości.
  25. Podpis pod bronią jądrową opisuje teraz prawidłowo efekt napromieniowania, który zamyka wszystkie budynki w okolicy.
  26. Umiejętność opracowania zaawansowanych torped działa teraz prawidłowo.
  27. Podpis o odporności na panikę i zamieszanie dotyczy teraz odpowiednich, spanikowanych jednostek.
  28. Wycięta jednostka galeonu nie pojawia się już na drzewie technologicznym.
  29. Tunele wyświetlają się już prawidłowo po wczytaniu zapisanej gry.
  30. Machiny oblężnicze nie poruszają się już tak wolno przez brody rzeczne i po opuszczeniu garnizonu na brzegu.
  31. Częściowo zbudowane segmenty murów i łączniki nie mają już tekstu zastępczego, kiedy są widziane przez mgłę wojny.
  32. Usunięto nieużywany przycisk automatycznego wyciszenia.

Poprawki dotyczącej gry wielooosobowej:

  1. Licznik odliczania odzwierciedla teraz rzeczywisty czas potrzebny do wyrzucenia z gry gracza z opóźnieniami.
  2. Ustawienie zespołu przeciwko dwóm graczom solowym w celu zaaranżowania gry „2v2” nie powoduje już utworzenia sesji 2v1v1.
  3. Jednostki i budynki gracza są teraz usuwane po jego wyjściu z rankingowej gry wieloosobowej.
  4. Zespoły nie są już rozbijane, kiedy stawiają czoła losowym zespołom.

Poprawki w Dominacji nad Światem:

  1. Koszt użycia „Armii Ludowej” jest teraz naliczany prawidłowo.
  2. „Uzupełnienia” są teraz zawsze dostępne w trybie bitwy.
  3. Użycie „Sabotażu” przeciwko punktowi kulturowemu odpowiednio usuwa budowlę i jej efekty.
  4. Efekty „Uzupełnień” nie pozostają już na globie przez dwie tury po ich użyciu.
  5. „Granice” pokazują teraz prawidłowo informacje o prowincji po opracowaniu.
  6. „Zamach stanu” nie ma już 100% szansy niepowodzenia.
  7. Bliskowschodni saper jest teraz dostępny do opracowania w Dominacji nad Światem.
  8. Wydarzenia wywołane w prowincji zostają zachowane po zapisie i odczycie gry.
  9. Zachodni szpiedzy mają teraz kolory gracza, do którego należą.
  10. Gracze bliskowschodni nie mogą już tworzyć armii bez centrów miast, jeśli zmieniają centrum miasta w jednostkę operacyjną lub mudżahedinów.
  11. Mini-zadania będą dalej wywoływane przez resztę kampanii Dominacji nad Światem, jeśli gracz opuści mapę między mini-zadaniami.
  12. SI grupy dla jednostek związanych z wydarzeniami jest bardziej aktywna po zaatakowaniu.
  13. Jednostki związane z wydarzeniami, które niszczą obiekty kultu religijnego nie mogą już odradzać się w bazie gracza.
  14. Liczne poprawki dla wydarzenia „Zniszcz zbuntowanych Amirów”.
  15. Liczne poprawki dla wydarzenia „Wyzwól ojczyznę”.
  16. Liczne poprawki dla wydarzenia „Ekspansja”.
  17. Liczne poprawki dla wydarzenia „Podbij Ziemię Świętą”.
  18. Tekst zadania „Eksploatacja” jest teraz dopasowany do zegara zadania.
  19. Jednostki Mnichów nie mogą się już odradzać w terytorium początkowym w prowincji Orientu.
  20. Liczne poprawki dla sytuacji, kiedy wschodnie mini-zadania i wydarzenia imperialne rozgrywają się jednocześnie.
  21. Poprawiona trudność dla mini-zadań bliskowschodnich.
  22. Instrukcje „Centrum produkcji bomb” odpowiadają teraz funkcjonalności szoku i strachu.
  23. Tekst nagrody za „Pacyfikację” w pierwotnym opisie zdarzenia teraz wskazuje na odpowiednie zasoby.
  24. „Centrum produkcji bomb” kończy się, jeśli gracz nie zdoła ukończyć zadania.
  25. „Kompletne szkolenie Zen”
  26. gracz otrzymuje teraz w nagrodę +2 do nauki.
  27. Liczne poprawki dla „Wyzwól ojczyznę”.
  28. Wartość handlowa prowincji jest teraz prawidłowo obniżana po nieudanym wydarzeniu „Eksploatacja”.
  29. Okno informacji o wydarzeniu nie pozostaje widoczne na mapie świata po wycofaniu się z bitwy.
  30. Usunięto tekst zastępczy w wiadomości dotyczącej porażki dla „Budowy lotniska”.
  31. Prowincja, która zostanie najechana w „Znajdź i zabij przywódcę Nomadów” jest teraz prawidłowo nazwana w opisie zadania.
  32. „Test wiary: Dom Kultu” – okno sukcesu wyświetla teraz prawidłowo informacje o nagrodzie.
  33. Ostrzał z broni polowej i dział oblężniczych podczas „Ratunku księżniczki” nie powoduje już zahamowania postępu gry.

Poprawki map:

  1. Na następujących mapach poprawiono ścieżki i estetykę:
    Sandstorm, Gulf Crisis, Trade Winds, Frost, Sanguine Shore, Redfeather Gorge, India.
  2. Armia atakującego i broniącego się nie powinna już zaczynać bitwy w tym samym terytorium zachodniej Europy.
  3. Armia atakującego i broniącego się nie powinna już zaczynać bitwy w tym samym terytorium w prowincji Yukon.terytorium w prowincji Yukon.

Pobieranie

POBIERZ Wielkość: 305,66 MB