Empire Earth II

Patch 1.20

Patch aktualizujący grę z dowolnej wersji do wersji 1.20.

  • PATCH 1.20 – LISTA ZMIAN
    • Nowe lobby GameSpy
    • Dodano system rankingu
    • Dodano opcje kopiuj / wklej w lobby gry
    • Zwiększono bufor liter dla dłuźszych wiadomości w lobby
    • Dodano system skryptów scenariuszy
    • Dodano dokumentację / przykłady skryptów scenariuszy (w folderze Scripting Docs)
    • Dodano bonusowe mapy potyczek
    • Dodano opcję uproszczonego mapowania klawiszy skrótów
    • Zapisywanie gry kombinacją CTRL+ALT+S
    • Wyjście do głównego ekranu kombinacją Ctrl+Alt+Q
    • W ustawieniach potyczek ukształtowanie terenu jest losowe
    • Dodano opcje losowe do rzek, zalesienia i wysokości terenu (wszystkie ustawione na losowe)
    • Dodano opcję zapisu ulubionych ustawień potyczek
    • Dodano filtr przekleństw w czacie
    • Poprawiono balans jednostek
    • Zwierzęta dostarczają większej ilości jedzenia
    • Sekcje muru / wieźy są łatwiejsze do wybrania
    • Naprawiono blokowanie się helikopterów na mostach
    • Naprawiono błąd wyświetlania nazwy uźytkownika w grach sieciowych
    • Poprawiono błędne nazwy jednostek w statystykach
    • Dodano nazwę epoki do numeracji
    • Naprawiono błąd ponownego pojawiania się / ponownego odegrania animacji martwych zwierząt
    • Naprawiono rozmieszczanie druźyn na kontynentach
    • Poprawiono odgłos wystrzału i problem z typem amunicji HERCa
    • Gra nie odpali się, gdy wszyscy będą mieli status obserwatora
    • Poprawiono grafikę nowoczesnych jednostek piechoty tureckiej
    • Zmniejszono intensywność efektów pogodowych w celu poprawienia widoczności jednostek i budynków
    • Wyłączono reset przewijania po dodaniu nowego tekstu do okna czatu
    • Naprawiono błąd zaprzestania polowania po zabiciu zwierzęcia
    • Poprawiono wybieranie drogi – jednostki robią to teraz bardziej inteligentnie
    • Tarany są teraz umieszczane na czele formacji
    • Mieszane grupy jednostek dalekiego zasięgu i taranów nie powodują juź dezorientacji taranów podczas ataku
    • Jednostki po rozkazie ataku, gdy juź wcześniej coś atakuja, nie zmienią swojego celu
    • Medycy po rozkazie ataku ruszają doń wraz z jednostkami bojowymi, lecz zatrzymują się przy pierwszej sposobności ataku i leczą członków grupy
    • Poprawiono SI budowania murów i dróg
    • SI jednostek nie utknie juź w trybie Utrzymaj Pozycję
    • Poprawiono Deathmatch – SI nie będzie automatycznie budować magazynów
    • SI nie będzie próbować budowy cudu podczas oblęźenia
    • Poprawiono błąd SI próbujących budować ten sam cód kilka razy pod rząd
    • Poprawiono SI deathmatch: Mniejsza liczba cywili jest desygnowana do budowania murów (w celu szybszego wznoszenia obiektów wojskowych)
    • Poprawiono SI deathmatch: Częstsze ulepszanie jednostek do elitarnych / weteranów
  • Poprzednie poprawki:
    • Rozwiązano problem lobby GameSpy
    • Dodano automatyczne uaktualnianie
    • Rozwiązano problemy z opóżnieniem.
    • Poprawiono brak zmiany epoki przez SI.
    • Dodano ustawianie losowej epoki startowej/końcowej.
    • Dodano dialog ustawień klawiszy skrótu.
    • Tempo gry moźe być zapisywane/wczytywane.
    • Dodano współczynnik nieruchomej obrony.
    • Ulepszono negocjację NAT
    • Poprawiono błąd szyków SI
    • Król wzgórza i Pozycje kluczowe mogą być teraz rozgrywane na mapach niestandardowych. Edytor moźe tworzyć mapy do gier Król wzgórza/Pozycje kluczowe.
    • Końcowe statystyki mogą być zapisane.
    • Poprawiono błąd w czasie kończenia gry z aktywnym obserwatorem.
    • Poprawiono błąd przy budowaniu ostrokołu w Podbóju.
    • Poprawiono błąd przy przejmowaniu przez SI jednostek po rezygnacji gracza.
    • Poprawiono błąd przy szpiegach przebiegających przy rosyjskim budynku głównym w 6 amerykańskim scenariuszu.
    • Poprawiono błąd przy przejmowaniu budynku lub jednostki z kursorem ataku nad nim.
    • Poprawiono błąd przy umieszczaniu drzew po lewej stronie lub u dołu w Edytorze map.
    • Poprawiono brak synchronizacji, gdy obserwator awansował do kolejnej epoki po opracowaniu technologii.
    • Poprawiono usuwanie wzgórza, gdy posiadający go gracz opuszcza grę.
    • Ulepszono stabilność utworzonej gry z modemem 56k.
    • Poprawiono błąd w Gamespy lobby podczas szybkiego klikania pomiędzy pokojami.
    • Poprawiono brak postępu w 2 amerykańskim scenariuszu, gdy Romagne i Cunel są zajmowane dokładnie w tym samym czasie.
    • Poprawiono SI atakujące drogi bez powodu.
    • Poprawiono brak rozpoczęcia przez Szwecję zajęcia Berlinu w 5 niemieckim scenariuszu.
    • Poprawiono atakowanie przez Kawalerów Mieczowych niebieskich, nawet gdy oni sami byli w tym zespole w 1 niemieckim scenariuszu.
    • Poprawiono brak przejmowania przez SI wzgórza w grze Król wzgórza.
    • Poprawiono wybór przez mieszkańców jednego drzewa, gdy zostali przydzieleni do pozyskiwania drewna w Zarządcy obywateli.
    • Poprawiono przypadki, gdy nie cała cięźka piechota atakowała budynek, jeśli grupa skierowana do ataku była duźa.
    • Poprawiono przypadki, gdy jednostki SI atakowały stolicę w grach Stolice i Sojusznicze stolice.
    • Poprawiono przypadki braku uźycia przez SI Zaginionego miasta, gdy była atakowana.
    • Poprawiono brak kolejnych przydziałów mieszkańców po zbudowaniu farmy.
    • Poprawiono przypadki, gdy nie wszystkie jednostki były odbierane graczowi, który przegrał (Królobjstwo).
    • Poprawiono SI graczy będących obserwatorami po wyrzuceniu z gry.
    • Poprawiono przypadki, gdy SI uźywała wielu szpiegów do sabotowaniu budynku.
    • Poprawiono zbyt szybką animację nawracania przez Krzyźowców.
    • Poprawiono przyspieszoną animację sanitariuszy, gdy wielu było obecnych.
    • Poprawiono pozyskiwanie przez mieszkańców źywności z martwych zwierząt poprzez animację pozyskiwania drewna.
    • Poprawiono przypadki, gdy wieźa wiertnicza nie była animowana, jeśli została wybudowana na mapie pełnoekranowej.
    • Poprawiono rozpoczynającą się i od razu przeskakującą na koniec animację mieszkańców podczas zapisywania/wczytywania.
    • Poprawiono przypadki, gdy Miotacze Siatek Termicznych odtwarzali animację pakowania podczas rozpakowywania.
    • Poprawiono wpływ pogody na samoloty jeszcze przed startem.
    • Poprawiono poruszające się jednostki powracające do ruchu z animacją bezczynności po zapisaniu gry i jej wczytaniu.
    • Poprawiono HERCe Blackwortha strzelające pociskami z tyłu swoich wyrzutni.
    • Poprawiono zbyt szybką animację ognia i dymu uszkodzonych budynków w trybie badania mapy.
    • Poprawiono brak obracania się miotaczy fuzyjnych w kierunku strzelania.
    • Poprawiono przypadki, gdy jednostki przechodziły przez bramy podczas animacji ich zamykania.
    • Poprawiono animację poruszania się wozu kupieckiego w epoce 2.
    • Przywrócono animację zagłady galer handlowych.
    • Ulepszono widzialność ryb poprzez wodę na kartach GeForce.
    • Poprawiono pozostawanie „starburst” po wybuchu EIFV.
    • Poprawiono synchronizację animacji pakowania wielu samobieźnych wyrzutni rakiet.
    • Poprawiono trajektorię wystrzeliwania pocisków przez EIFV.
    • Zmniejszono zasłanianie czołgów szturmowych podczas przebywania na pagórkowatym terenie.
    • Poprawiono odbijanie się pocisków wystrzelonych przez trebuszet od góry ekranu.
    • Poprawiono urwaną narrację końcowego filmu 7 koreańskiego scenariusza.
    • Poprawiono przypadki, gdy ninja nie jest w stanie wykonać Reaktywację.
    • Poprawiono uznawanie przez Włochy trybutu Wenecji do innego gracza w 8 niemieckim scenariuszu.
    • Poprawiono przypadki, gdy place budowy mogą być atakowane, ale nie zniszczone.
    • Poprawiono przypadki, gdy przeciwnicy komputerowi zachowują korony po ponownym uruchomieniu scenariusza.
    • Usunięto zdolność artylerii i czołgów do stacjonowania w basztach.
    • Uwzględniono widzialnośc aury króla będącego pod wpływem Zaginionego miasta.
    • Poprawiono koszt ulepszeń baszt na obcych terytoriach.
    • Zmniejszono zasłanianie statków handlowych przez ląd.
    • Poprawiono błąd komunika

Pobieranie

POBIERZ Wielkość: 17,58 MB